Snaaart !!!

Å, nu är det bara tio dagar kvar, sen sitter vi där igen !

I Bulgarien och härliga Sunny Beach...

Ja, nu är det bara att ladda och se till så man mår så himla bra man bara kan och känner sig på topp !
Inga problem !



Det ska bli såå skönt att bara softa och ha det bra i 2 veckor - igen ;P


Här är Anna som avnjuter en cola vid polen på Coloseum hotel



Här ska vi bo den här gången - Alba hotel


Perfekt läge mitt i centrum, i början av Flowerstreet och ett stenkast från stranden =)
Jag vet att jag kommer att älska det !!!


Och när vi kommer hem så har jag detta underbara att se fram emot...


Livet är underbart !

Kommentarer
Postat av: Sabina

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 22:54:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0