Rekreation

Nu har jag haft 2 underbara timmar i skogen för mig själv.
Guuud, så underbart efter en dag på jobbet.
I mitt jobb kan man bli fruktansvärt trött i huvudet. Det är oerhört positivt på alla sätt men kan som sagt ta på den mentala orken rätt bra.
Men, som sagt var, så har jag varit två timmar i skogen nu och plockat svamp.
Det är inte klokt vad mycket det finns.
Det kommer att bli många goda stuvningar i vinter =)))

Så här se en karl johan svamp ut för er som inte vet.
Underbart god.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jo men jag älskar ju att baka!:) Vad jobbar du med?

2008-09-06 @ 20:12:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Jasså, du hittade svamp? Vi bor nog inte på samma ställe. Var ute och kikade lite förra helgen men kunde hitta en enda ätlig svamp. Det såg dock mystiskt tramat ut på min favoritplats så jag kanske helt enkelt kom försent? Vi kanske bor på samma ställe trots allt...

2008-09-07 @ 11:32:04
URL: http://sanningen.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ah, aven jag alskar att ga i skogen - en fantastisk avkoppling! Tyvarr gar det inte med Robin an sa lange, sa jag kan bara avundas. Jag gillar ocksa att plocka svamp (och ata!) och har forresten aldrig varit med om ett mer svamp-tokigt folk an polacker, sa jag kommer smalta in bra i omgivningen har nar jag val kommer ut till skogs.

2008-09-08 @ 22:35:39
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0