God morgon på er alla

Onsdag morgon och bara en dag kvar, sen får jag åka på semester och bara ha det bra i en vecka. Länge sen jag var i väg på nåt  nu. Fast i och för sig, jag har haft det ganska bra ändå. Jag har ju världens bästa barn ( som visserligen är stora nu ) med världens bästa pojkvänner, ja dom har verkligen haft tur båda två.
 Eller är det jag som haft tur ?
Ja, kanske är det så. För visst är det oroligt när barnen växer upp och testar sig fram i olika miljöer och sällskap. Gud vad man är rädd att dom ska fastna för nåt pundaraktiga typer och deras liv. Tack och lov blev det inte så för mina kära barn utan jag har lyckats förmedla mina värderingar ( till stor del ) till mina barn.
Lev ett liv HELT utan droger - säg NEJ, NEJ, NEJ...
Lev ditt liv - hälsosamt och förhoppningsvis länge. Med andra ord, ta hand om dig så du får må bra.
Ha roligt - ha lite "party" mellan varven, det piggar upp !

Min tabu lista :
1. Droger
2. Cigg... bläää
3. socker - inte bra ( fast i bland kan det vara gott med lite godis )
4. Fett - farligt fett då rå ( viss fett behöver vi ju )

                                                  image306

Kommentarer
Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag! :)
kram

2008-05-21 @ 07:24:38
Postat av: Ann

Finsk lapphund:)

2008-05-21 @ 07:36:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: ANNA KÄLLMAN

jaa

2008-05-21 @ 09:08:11
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Ann

Tycker Tradera är bökigt..bekväm kanske??:)

2008-05-21 @ 11:41:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Pia H

Gud vad härligt att åka bort
:)....avis.
Nu har även jag en blogg
hehe (ganska usel,men ändå) pianlian.blogg.se

2008-05-21 @ 17:47:57
Postat av: Pia H

Ja det ska bli e hellre åkt till värmen
:)kul o kolla på rod,men jag hade hellre åkt till värmen :)

2008-05-21 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0