ge ditt liv en chans

                 image386  image387  image388
Vägen till hälsa innehåller 3 viktiga ingredienser : God nattsömn , motion och en bra kost. Det låter väl enkelt ? Ja, det är faktiskt så att det är ganska enkelt. Med GI metoden är det inga problem att leva ett hälsosamt liv. Maten är supernyttig , du blir flera hundra procent piggare och allt sug på sötsaker och småätande försvinner !
Det var maten. Mmmm... så var det motionen då. Ja - med tanke på att de flesta mäniskor tillbringar några timmar vid datorn eller tv soffan varje dag så kan man väl i stället ge sig själv en chans att må bra, om man bara tar en av dessa timmar till en promenad om dagen. Oj, det skulle göra susen för många soffpotatisar =)
Och sist men inte minst då så var det nattsömnen, ja den kommer förhoppningsvis av sig själv då du börjar motionera och lever lite sundare , om den inte redan fanns där.

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

jag kan inte annat än hålla med dig!!!

2008-05-13 @ 08:34:35
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Helena

Så sant, så sant! Mitt liv har förändrats helt och hållet sedan jag började äta rätt och började röra på mig :) Fin blogg!

2008-05-20 @ 08:11:06
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0