Måndagmorgon

Det är den 17e mars och klockan är 6 på morgonen. Helgen har passerat lika fort som vanligt.En taxi svängde för en stund in här på gården och plockade upp J nr.1 som styrde sin kosa tillbaks mot Kosovo. Så nu är det bara Linda och jag hemma igen. Veckorna går så fort så man hinner inte riktigt med, hade ju faktiskt tänkt att jag skulle ha nått mitt mål vid detta laget. Ni som hängt med i bloggen vet vad det var =) och datumet var ju egentligen satt till den 1a juni så jag har ju tid kvar. Men med tanke på hur det gått hitintills så börjar jag bli lite orolig. Fast för ett par veckor gick det kanon med träningen och sen har det kommit sportlov och halsont emellan , men bara halsontet är över så ska jag verkligen ge gärnet ( tror jag ).
Helgen då , ja hur har den sett ut ? Jo , jag har väl mest legat och latat mig. Har kännt mig febrig och haft en sjuhelsikes halsont. Känns som om jag har blåsor i halsen , det är inget vanligt halsont. Jaja , det bår väl över. I dag ska jag ha träff med läraren jag hade i KY- utbildningen och göra ett avslut med det. Så då får jag mitt examinationsbevis sen. Haha... så nu har jag rehabilitering inom psykiatri på eftergymnasial nivå , inte dåligt va ?  =)) Det i sig öppnar ju dörrar för en bredare arbetsmarknad , fast jag har ju så himla bra jobb så det ska va ett helsikes bra jobb innan jag byter. Fast testa på nytt en tid skulle jag nog inte vara så främmande för. Den som lever får väl se. Nu är det väl bäst att göra sig klar snart , idag har jag vaknat så himla tidigt så det är därför jag sitter här. Det är ju ett bra tecken på att då är jag frisk igen , för när jag är frisk så är jag himla morgonpigg.
                        Ha en bra dag i dag ...

                                                          image326


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

Ha en bra dag du
också mamma!

2008-03-17 @ 08:50:10
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0