kanske nåt för bloggen

I veckan hade vi APT på jobbet och då blev det bestämmt att jag ska ta i tu med att få nedskrivet om  utvecklingen som skett på vår arbetsplats. Från att ha varit en avdelning i landstingspsykiatrin till att som det är nu ett stödboende med hjälpinsatser av oss personal. Detta är en fantastisk historia som vi alla är helt överens om att den bör komma ner på pränt och sen att det kommer ut. Kanske det vore nåt att låta er ta del av. Ja vi får se hur det kan bli med det. Issofall blir det så man länkar dit eller att det skrivs i en egen del i avsnitt. Jag ska försöka att få till det på ett bra sätt för det är verkligen en enorm utveckling som skett. Och tänk alla människor som bott på instutiton förr och som inte ens hade  ägt kläderna dom haft på sig. Flytten ut fån avdelningen och att börja lära sig leva i samhället , hur det har gått och vad man gjort det är vad som kommer att berättas. Ska ta en ordentlig funderare om det går att presentera här... Återkommer om det.
image321  image322
                                           

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Tack för besöket hos mig.
Inlägget du skrivit låter intressant.
Jag kikar in ingen.
Ha det bra// Anna-Carin

2008-03-14 @ 13:02:01
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0