blogga och tjäna pengar ?

Såg på ett debattprogram som Stina Dabrowski hade i gåt ikväll. Där debatterades om hur vida det var bra eller inte med dessa modebloggar som tydligen vissa unga tjejer tjänar miljoner på. Med i programmet var " Blondinbella" som hon heter i sin blogg. Hon tjänar miljoner på sin blogg och hon shoppar för minst tio tusen i veckan och skriver om det i sin blogg då. Där smygs ju naturligtvis reklamen in kan man ju tänka sig. Ja , jag vet inte vad jag ska tycka om detta , jag tycker för egen del att dessa modebloggar är dötrista. Men det kanske jag inte hade tyckt om jag var 17 - 18 år , antagligen inte. Men att en 17 åring ska tjäna så enormt mycket pengar på att shoppa och sen skriva om det det tycker inte jag låter särskilt sunt. Här kan ni själva gå in och kolla och tycka : http://www.blondinbella.se/default.aspx
Fast å andra sidan , visst skulle jag också tacka och ta emot om någon erbjöd mig att tjäna pengar på min blogg. Hur skulle man kunna säga nej ? Skulle du kunna säga nej ? 
                                                                                                 image319

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja inte tror jag att jag skulle säja nej till att få betalt för bloggandet.
Tack för kommentaren på min blogg.
Jag bor i Stöde men har vänner på Alnö.
Ha en härlig helg nu!

2008-03-14 @ 17:15:42
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0