hårddiskkrasch

Hej alla ni som är där ute. Om någon undrar vart jag tagit vägen så är det så att jag har haft semester nu i 5 veckor.  Den har jag tillbringat i Hårte i min sommarstuga, gud vad härligt det har varit. Att bara få vara och ha det bra och njuta. Det kallar jag semester. Innan semestern var jag till Bulgarien en vecka och det var ju verkligen inte fy skam det heller vill jag lova. Hade ju tänkt att lägga in lite bilder på det men det har hänt lite tråkigheter med datorn sen dess. Hårddisken har kraschat, och jag hade ingen back upp naturligtvis. Ja, det mesta gick ju att rätta ur den kraschade hårddisken och jag fick tillbaks det i går i kväll på dvd-skivor. Kunde tyvärr inte hitta mina foton där :( Men, men jag skulle ju spara den trasiga hårddisken och höra av mig om jag saknade nåt så kan min kära kusin testa igen så det kanske kommer foton från Bulgarien ändå.
Ja, vilket fall som helst nu då så är jag tillbaka och ska försöka komma i gång med bloggandet lite. Det kommer inte att bli inlägg varje dag så länge det är sommar, men lite då och då iaf.
Och till er alla som känner mig sen förut så kan jag säga att jag kör på med GI och det mår jag som en prins av. Jag har slarvat på matfronten på semestern, man blir ju lite lat, och man känner verkligen skillnad. Nej, tacka vet jag GI - då blir jag pigg och glad och trivs verkligen med livet omkring mig:))))
Nu ska jag ta en par koppar kaffe - sen blir det morgonprommis och sen blir det frukost bestående av fil, keso, solroskärnor, linfrön ocg kanel. Mmmmums...

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej! Vad kkul att höra av dej:))

2008-07-16 @ 09:49:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna Källman

välkommen tillbaka till bloggandet! :)

2008-07-21 @ 10:42:33
URL: http://mintradera.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0