en timme kvar

En timme kvar så får jag gå hem och vara ledig tills på onsdagnatt. Guuud, vad skönt. Det blir inge åka till stugan av för mig nu utan jag ska vara hemma på ön. Längtar lite efter kissemissarna, dom är ju i stugan med min dotter  och sambo som har semester. 
Efterssom jag är på jobbet så blir det en bild från google, men den ser ju rätt fräsch ut... pressad i ett glas hade suttit som ett smäck nu.
Har funderat på att kanske, när jag ska byta klocka, ta en som ser ut som en apelsinskiva... den såg rätt cool ut tycker jag, också skulle den bryta av rätt bra. Hm, få se.
Jo, just det , en sak jag tänkte höra med er andra om. Är det nån som vet var man hittar sina kontakter numer. Sen blogg.se gjorde om så hittar inte jag kontakterna, inte heller sidan där man sökte nya.
 

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Vi hade det jättebra:)

2008-07-28 @ 07:24:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Helena_v

Hej! Hittade hit eftersom någon från din blogg har gjort ett besök hos mig. Glad är jag för det. Jättefin blogg du har! Helena/fettbramat

2008-07-29 @ 23:14:33
URL: http://blogg.passagen.se/fettbramat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0