Designar - själv !!

Som ni ser så håller jag på att ändra om på min blogg, det är dags att byta ut lite färger. För första gången så mixtrar jag med det själv, å ta mig sjutton så verkar det lyckas också. Iaf ännu så länge, ska ju fixa lite mer också så vi får väl se. Men det är iaf kul att det äntligen händer nåt, jag har ju tragglat emellanåt på min testblogg och det har bara blivit pannkaka. Det är inte så lätt med koder å allt vad det är. Jag måste försöka att centrera överskriften till inläggen och ändra färgen på profiltexten och linjen mellan texten och menyn. Jag snokar vidare hos www.designadinblogg.se , en helt suverän blogg där man får hjälp med det mesta.
Nästa drag  blir att byta klocka och göra en signatur. 
Vad tycker ni, ska texten vara så här tunn i stället för tjock ? Det tror jag blir bättre, så jag kör så ett tag så får vi se...
    


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Lät inte fel att tillbringa dagen på Spikarna i denna värme!

2008-07-27 @ 09:13:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0