skööönt....

Nu är klockan nio och jag är stationerad på arbetsplatsen , nu har jag varit och tränat och det kändes då riktigt skönt. Men gud vad man har legat av sig , iaf i muskelstyrka , nu under hösten där det har kärvat med träningen !!! För kärvat det har det verkligen gjort , jag tror aldrig att det har varit så trögt som denna höst. Men nu känner jag lusten och motivationen komma tillbaks och det är så kul !! Måtte det hålla i sig , det SKA det göra.
Ha det bra alla bloggers och hoppas ni får en lugn natt , fast framför allt hoppas jag att jag får en lugn natt ;)
                                                                      
                          image213

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0