problem - so what ?

Nu är det några dagar sedan jag bloggade. Det beror på att jag har haft problem att komma in , vet inte varför. Min dag har i dag varit bra. Jag känner mig pigg och positiv för det har varit en bra vecka. Det har varit bra på jobbet och träningen och maten går bra , känner flytet liksom. Gud vad skönt !!!! Och vad gör det då att man har lite oflyt på datorn och att man inte kommer in på sin blogg - absolut ingenting. I dag har jag och en kolega startat upp en Recoverygrupp på jobbet och där ska man , både deltagare och ledare , sätta mål för sig själv från vecka till vecka. Mitt mål blev att jag ska komma i väg och träna minst 2 ggr / vecka. Ett till mål som jag då bara sa till min kolega , eftersom en av deltagarna har en ätstörningsproblematik, är att jag ska gå ner 5 kilo på dessa 10 veckor som dett håller på. Det blir ett halvt kilo på varje vecka. Suveränt om jag klarar detta för då har jag bara ett kilo kvar sedan till min målvikt. Det ska väl inte behöva vara så svårt eller vad tror ni ?


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

SO WHAT , hehe , jag tror det går bra. och det hoppas jag.

2008-01-10 @ 17:57:43
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0