Jobbar...

Jaha , så är man på jobbet då igen och ska göra ett nattpass. Längtar tills i morgonbitti när jag får åka hem och göra frukost. Hoppas natten blir lugn , fast jag måste i väg i morgonbitti klockan 6 på ett uppdrag i Sidsjön. Jaja , det går väl an. Nu ska jag ta och kolla in tv programmet få se om det är nåt intressant i kväll eller i nat. Om inte annat så har jag ju boken - Lyckans land med Frank McCourt - lite sådär då , något seg men jag vill ändå läsa klart den och se hur det går för honom. Han skriver ju om sig själv. I förra boken handlade det om hans barndom , han levde sin barndom i slummen på Irland, fattigt och riktigt elendigt. Men han lovade sig själv att han skulle åka till Amerika när han blev äldre och det gör han i den här boken. Så får man följa honom där... ja typ så. Jag vet att han blev lärare till slut men dit har jag inte kommit ännu... få se om jag gör det - kanske i natt.
God natt på er alla där ute - sov så gott !!
                        image214

Kommentarer
Postat av: Markus Lövgren

Godmorgon pia! Nu när du snart har jobbat färdigt är det min tur att fara och jobba=)
ha en bra dag!

2008-01-03 @ 06:47:22
URL: http://mackiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0