söndagmorgon

Nu är det tidig söndag morgon och jag är ju som vanligt ensammen uppe. Jag tycker det är så skönt att kliva upp tidigt på mornarna. För mig är det den bästa tiden på dagen - morgon och förmiddag. Kan väl kanske bero på att jag är en morgonpigg människa. Jag är pigg på morgonen även när jag ska till jobbet och det är ju så himla skönt. Jag tycker synd om alla ni som får släpa er ur sängen och det tar halva fm innan ni är pigga. Gud vad det ska vara jobbigt. Jag har alltid varit morgonpigg och det är guld värt !! Liten tur har man haft iaf då... hihi fast jag har väl haft lite mer tur också. Jag har ju två helt underbara barn tex. 
                                                          ♥ I love my babes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥
                                                                                                                                  image295


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

vissa har tur

2008-02-17 @ 10:17:22
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0