Haha... En neger på grannens toalett

För någon dag sedan så hade telefonen ringt här hos oss. Jag var på jobbet och Linda hade inte gått i väg till sitt jobb ännu. Hon svarade och samtalet löd ungifär så här :
- Hej, det är grannkärringen ( ja hon sa faktiskt så )
- Hej
- Tänkt bara höra om du har sett nån neger ?
-Näe ?
- Det var en här och ville sälja tavlor , och så ville han låna toaletten och där blev han så länge så jag började undra vad han höll på med. ( Vid det här laget så började Linda gå mot dörren och skulle låsa ) Så jag gick dit och kikade in och då satt han på toa och ja du vet... du förstår vad han gjorde där va ?
- Ööö .. jaaa
- Man har ju hört att negrer har stora...
- Jasså
- Ja, vad tror du om det ?
- Nja , jag vet inte.
- Men har du inte sett nån då ?
- Nej det har jag inte.
- Ja , men du måste ju tycka nåt. Vad tycker du ? Har dom stora ?
- Nej men jag vet inte. ( Linda börjar bli irriterad och fundersam , kan detta verkligen vara grannen ?? ) Nu måste jag göra mig i ordning och gå på jobbet.
- Jaha , jag var på Lindex i går och köpte två behåar. Det var stl 75 C , dom var för små. Vill du ha dom.
- Nej det vill jag inte. Dom passar inte.
- Nähe , hur stora bröst har du då ?  
Och så fortsatte hon ett tag tills Linda avslutade det hela lite irriterad och brydd. Man kan ju undra vad man kan få ut av såna samtal ?? Prata storlekar... haha, då kan man inte ha mycket kul här i livet. Hon önskade nog att hon haft en neger på toaletten , eller vad tror ni ?
                                                                   image274
image275


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

hahaha jaaa, eller så vad det kanske en flodhäst i ett badkar hon såg?!

2008-02-07 @ 19:09:16
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Pia

Hahahahha.... kanske var det så !

2008-02-07 @ 20:02:54
URL: http://piakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0