På språng i dag

Direkt efter jobbet hämtade jag döttrarna på stan och sen blev det Birsta för mig och Linda.
Där blev det in på Elgiganten för att "klaga" på Lindas nya Sony Ericson som bara krånglat. Tur som hon hade så fick hon göra ett återköp vilket man egentligen inte får.
För  kvittot blev det en annan modell för henne, en LG denna gång.
Superfin med kanonkamera.

Sen drog vi på skopunkten och köpte tre par skor för 198 kr, snacka om kap !!

Därefter Ica Maxi, där hittade jag två tunikor för 49 kr styck !!!

Sååå Nöööjd !!
 
I morn blir det  Åland - tjohoooo !!!
 
PS. Halsen känns bättre nu. Jag klarar nog att inmundiga en del =)
LG KF750 Secret
Snygg va ? Jag är lite avis men jag fick ärva den gamla ericson walkman mobilen, så jag är ju glad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0