Märkligt fenomen

Jag har fler kommentarer än jag brukar men jag har färre besökare.
Hm... konstigt va.
Men så är det iaf.
Det tyder på att en hel del läser och inte kommenterar, det är väl iofs okej, men gud vad roligt det vore med en hälsning från er.
Åsså är det ju så himla kul när siffran efter kommentarer blir högre.

Bekräftelse, som nån anonym skrev i Anns kommentarer ??
Ja, kanske delvis.
Men jag tycker också det är roligt när både nya och gamla bekanta dyker upp.

Jag har tex fått komtakt med flera av mina gamla bekanta genom bloggen. Rätt som det är så är deras namn där . Och vissa har jag kännt igen genom att jag hamnat på deras blogg bara, Ann tex. www.lillanslilla.blogg.se

Och rätt som det var en dag så hade jag en kommentar från en barndomsvän , Helene. Nu ska vi träffas nån dag och snacka lite "skit" efter jobbet nån dag.

Ulli är också en gammal bekant som dök upp här på bloggen, vi ska också återuppta kontakten. Så himla kul !!!

Pia och Pia( ja, faktiskt.. lika namn) är två andra barndomskamrater som ibland dyker upp här.

God morgon för resten !!! =)
Nu ska jag till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ann

JO visst vill man ha kommentarer även om jag ite väljer att kalla det att jag söker bekräftelse.Utan mer att det är kul då gamla bekanta dyker in och ger sej tillkänna!

Jepp! Ett sjuhelsikes humör idag...men men det går väll över vad tiden lider!

2008-08-19 @ 07:23:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: ANNA KÄLLMAN

vad kul att gamla bekanta dyker upp! :-) Hare bra på jobbet!

2008-08-19 @ 08:04:34
URL: http://mintradera.blogg.se/
Postat av: Marie

Ha en bra dag , och du hälsa till Helene från mig , har hon msn ?



Marie

2008-08-19 @ 11:12:12
Postat av: Jen

Hoppas du får en bra dag på jobbet, Kram kram

2008-08-19 @ 14:31:24
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Eva

Jo men visst tycker man det är trevligt med kommentarer, som en form av bekräftelse. Man vill ju få lite respons. Hoppas du haft en bra dag på jobbet!

2008-08-19 @ 19:10:06
URL: http://suntliv2.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Kommentarer är oftast trevliga och det är roligt att veta vilka som besöker ens blogg men en del kommentarer kan man gärna vara utan som de där "Hej på dig", "Kolla in min blogg" eller "Kom och vinn...". jag blev faktiskt rätt så arg på sånt för ett tag sedan och skrev ett inlägg på min blogg om det.

2008-08-19 @ 20:13:36
URL: http://sanningen.blogg.se/
Postat av: Ulli Planck

ja a, nu får vi allt ta & styra upp en date snart, jag har mailat dig iaf, du e inte sugen på att börja rida igen då?? jag har en söt liten allergivänlig basjkirval som jag e medryttare på, han söker även en till medryttare, det du =P då tänkte jag på dig... kram så länge...

2008-08-19 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0