Drakbåtsfestivalen

Snart är det Drakbåtsfestivalen här i Sundsvall och jag jobbar för en gång skull INTE ! Härligt, för i år ska jag närvara mer  än en liten stund då och då som man har fått nöja sig med förr.
Få se nu... det kör i gång redan på onsdag ser jag ( har drakbåtsf. fliken uppe och läser ), jaa... kan bli ett besök då på eftermiddagen eller kvällen om det är fint väder och lusten faller på.
Torsdag kl 18 är det å-rensningen, det är ju kul. Å sen är det Sundsvalls kryzzet och det låter ju också lite kul.
På fredag är det lunchteater kl 12, kanske stuggrannen Gisela är med, måste kollas upp. Åsså är det drakkampen och ankracet, tror jag ska köpa en anka jag med i år.
Åsså är det reggae night sen då...
Rastaflag
Lördag börjar med utmaningen redan kl 9.00, är man där då ??

Jag känner mig optimistisk just nu och tror att jag ska vara med å hålla igång hela tiden, haha... men jag känner mig själv allt för väl. Det får bli lite lugnt annars orkar jag inte. Å det vore ju kul om man orkade nu när man är ledig. Tho hooo !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0