Dagens mat

Min meny för idag:

Frukost nr 1:

Fil med keso och linfrön innan jobbet, ett glas äppelcidervinäger

Kaffe och morot när jag kom till jobbet

Frukost nr 2:

Fil med solroskärnor och ett kokt ägg, te

Lunch:

Rökt makrill med romsås, grönsallad och succini
vatten att dricka till


Mellanmål:

En frukt

Middag:

Köttbullar, bönsallad, en halv avocado med lite citronmajonäs på.
Citronvatten att dricka

Kvällsmål:

Ja, dit har jag inte hunnit ännu men det brukar bli en kopp te och grönsaker eller frukt till.

Jag kan inte säga annat än att detta med GI är ju bara helt fantastiskt. Man mår så bra och känner sig så nöjd så det går inte att förklara alltså. Det är det bästa jag gjort på länge, att gå över till GI och lära mig om detta.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad bra att du skriver det har - jag tror nog ocksa att jag ska ta steget... har funderat lange och kanner mig mer och mer motiverad nu!

2008-08-22 @ 10:31:48
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0