Vad mycket gnäll !!!

Så där ja, nu kunde jag logga in igen :) blogg.se har ju hållit på att byta plattform för bättre kvalite nu när det har blivit så många användare och då har man inte kunnat logga in på några dagar. Så därför har det heller inte blivit några inlägg. Men guuud så mycket gnäll bland blogg.ses kommentarer. Ojoj, vad folk är otåliga. Finns det ingen annan sysselsättning än att blogga för vissa. Det kan väl inte vara hela världen om man inte kommer in på några dagar.
Nog om detta. I dag är det tisdag och jag ska strax lägga in lite bilder från helgen ( tror jag)


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

skicka bilderna till mig FFS

2008-04-01 @ 09:12:33
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Pia H

Alltid lika kul o läsa din Blogg o framförallt kika på dina bilder
:)

2008-04-01 @ 09:45:01
Postat av: Marie

Vad du är flitig / Marie

2008-04-01 @ 14:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0