Livet efter 40

Alltid har man ju hört att livet börjar efter 40, och aldrig har man väl trott på det. När man var 20 då tyckte man ju att man skulle vara gammal vid 40. Men ack så rätt det var att livet börjar efter 40. Nu har jag haft 20 härliga år med barnen, inte alltid enkelt  men underbart ( snälla barn ) har det varit. Nu är dom stora och kan sköta sig själva och jag har i princip bara mig själv att ta hand om. Gud vad jag ska skämma bort mig. Ärligt - det är faktiskt helt underbart att få tänka på sig själv lite...
                                        

Fest


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

jag tror också på det!

2008-04-14 @ 18:13:57
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Pia H

:)
Ja,jag kommer ihåg när vi bodde på Loggv. o hade småbarn...tiden går alldeles för fort ibland.

2008-04-14 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0