Torsdag morgon...

Med risk för att vara tjatig , men oj vad dagarna går fort. Jag kan faktiskt inte begripa. Dagarna fladdrar förbi och kvar blir en massa saker som man skulle ha gjort... träna tillexempel. Jag får inte riktigt in det i mitt schema just nu. Men det blir väl bättre som Curt brukar säga.
Nu sitter jag och lyssnar på morgon zoo och Gräsklippar- Kjell är på väg in i Ystad. Vilken prestastion att åka gräsklippare så långt. Men han verkar ha haft det riktigt bra efter vägen , han har ju fått uppleve en hel del.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo tiden går för fprt tycker ja :( imorgon e de redan fredag..ojoj :/

2007-11-15 @ 14:56:33
URL: http://nalindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0