Så var det kväll igen då...

Ja , då var det alltså kväll igen. Ytterligare en dag har gått. Var så himla trött när jag kom hem från jobbet i dag, blir så mycket i huvudet i bland. Känns som om jag har väldigt mycket som engagerar mig just nu , det är ju visserligen roligt när man känner engagemang men det kan ju bli lite mycket av det med. Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa en bra bok. Jag håller på med en så mysig och lite annorlunda bok just nu , iaf annorlunda mot de böcker jag brukar läsa. Den här är en dokumentär och handlar om en som lever några år på en obebodd  korallatoll i söderhavet. ( En ö för mig själv - Tom Neal ) . Kan jag rekomendera. Annars läser jag ju mest kriminalromaner.
I övrigt känner jag att jag börjar få lite ont i halsen , men det kännde jag även i söndags och det gick bort så jag hoppas det går bort nu med. Jag har  bara inte tid att bli sjuk nu , det får bara inte hända !! Jag dricker nån himla god youghurt drink varje morgon nu som ska boosta imunförsvaret. Hittade faktiskt det receptet i en tidning och testade att göra den för den såg så god ut. Och WOW , den var verkligen god... och lätt att göra. Jag snor i hop den på några minuter på morgonen innan jag drar till jobbet. Få väl se vad den gör för immunförsvaret... haha... god var den iaf.
I morrn är det växtplatsen igen , tur jag är ledig så det inte tär på jobbet allt för mycket. Fast egentligen tycker jag att jag har all rätt att låta det tära lite på jobbet eftersom detta tillhör min utbildning och jag egentligen skulle få gjort det i våras med fullt betalt och tjänstledighet. Så blev dock icke fallet och detta är lite av en nödlösning... men för mig är det jättekul att få göra detta. Ha en så bra natt nu alla mina eventuella läsare... PS Har jag inte fått till en fin blogg då ??? Har fått hjälp ska jag erkänna. Tack Alexandra !!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

så lite så ^^ kul att man kan hjälpa till ^^

2007-11-15 @ 14:55:52
URL: http://nalindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0