FREDAG...alltid lika härligt =) 23 / 11

                            image61

I dag är det fredag och det är ju alltid lika härligt , iaf när man ska vara ledig i helgen , och när man ska på fest i kväll som jag ska ! Det är Individ och familjeomsorgen ( IFO ) som har fest i kväll , personalfest med andra ord. Det ska bli kul , italiensk buffe och underhållning med Stars for you. De flesta från min arbetsplats ska gå så det ska bli kul. Återkommer väl med information om hur det var senare.
I dag faller ett lätt snöfall igen , hoppas det får ligga kvar och ge mig lite stämning nu då , det är ju trots allt snart 1:a advent !!

                                                         



Kommentarer
Postat av: Anna Källman

Jasså du ska på ferre!! KUL! Det ska jag imorrn också! kasta ägg, kasta ägg kasta ägggggggggg

2007-11-23 @ 09:37:01
Postat av: Alexandra

hoppas din helg blir toppen :) kram / alexandra som hjälpte dig me bloggen ^^

2007-11-23 @ 15:11:55
URL: http://youcantakeit.bilddagboken.se
Postat av: Marie

jag hoppas du hade kul på festen i går och att du inte ligger med skallebank i dag .

2007-11-24 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0