Onsdagmorgon 5 / 12

Nu har jag precis kopplar in digitaltvboxen som jag fått från telia , eller kommer ju naturligtvis att få betala sedan ;( men först är det gratis i ett år iaf. Nu ska man kunna surfa på tv ?? Ska väl prova lite sedan när jag kommer hem från jobbet. Nu kommer vi att ha en himla massa kanaler , undra om det är nåt man kommer att använda då ? Ja , trean och femman iaf , tror jag nog för dom kanalerna har jag saknat. Jag vill ju se du är vad du äter och Aschberg och sånt ;) Ha en bra dag alla blogg readers................ Kram från mig..

                                                        image81




Kommentarer
Postat av: anna

godmorgon!!

2007-12-05 @ 07:36:06
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Markus Lövgren

vad intressant med lite nya kanaler=)
Ha en bra dag bästa moster!(F)

2007-12-05 @ 16:05:15
URL: http://mackiiis.blogg.se
Postat av: Marie

Vad kul med lite nya kanaler

2007-12-06 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0