Måndagmorgon 17 dec 07

image146  image147
Nu är det ny vecka och jag är fortfarande sjuk , så jag ska vara hemma från jobbet i dag med. Nu har jag haft feber och varit förkyld sedan i torsdags så jag hoppas verkligen att det ska gå om sig i dag. Börjar på att bli lite less på det här nu.Jag har alldeles nyss klivit upp och tänt alla ljusstakar , det är så himla mysigt nu med alla ljusen och julsakerna tycker jag. Det är bäst att passa på att njuta av dem innan det blir nyår för sedan vill jag bara ha bort allt på en gång och få in ljuset. I dag ska jag bara softa och försöka kurera mig , förhoppningsvis blir det soligt , då vill jag gå ut en stund och få lite frisk luft och lite ljus.
DiLeva , en av mina kära skogisar går här nu och stryker sig mot benen på mig , kanske han tycker att jag ska visa upp honom på bloggen ? Jag får väl ta och göra det , det får bli Bamse också då. Bamse är den svart / vita och DiLeva är den brun / vita. Se och njut av två riktiga gull !!
   

image154


Kommentarer
Postat av: anna

älskade älskade katter!!

2007-12-17 @ 07:51:03
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Marie

Krya på dig

2007-12-17 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0