Måndag 3 / 12

Ny vecka då igen , undra vad den kan bjuda på ? Jobb , jobb och jobb... Jag jobbar alla dagar utom torsdag , till och men lördag och söndag. Det känns lite jobbigt att tänka på nu så här på måndagmorgon. Men jag vet ju också att det går så fort så man hinner knappt reagera. I morgon ska jag ha vår så kallade "syjunta " som vi haft i 20 år i år. Fast vi syr ju inget eller iaf väldigt sällan , vi träffas och tar en fika och pratar och umgås. I bland gör vi nåt kul som typ förra julen då gjorde vi ljus , hihi.... dom blev ju inte snyggast precis men det var ju kul att prova. Många gånger har vi målat glas och det är jättekul. Nu är det ett tag sedan vi gjorde nåt så det börjar bli dags igen. Sist vi gjorde nåt så gjorda vi halsband , fast det var bara Anita och Lena som fick till nåt.
Nu snöar det i gen efter en hel dags slask... om det kunde få bli nåt vettigt väder nu då !!!!

                                                            



Kommentarer
Postat av: Marie

har du hört att jag inte kan komma på syjuntan i morrn , jag ska på möte i morgon i bostadsrättsföreningen här dom ska prata om vi ska få nya fönster .

2007-12-03 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0