Lugn helg... ännu så länge =)

Nyårsaftonsmorgon... kom nyss hem från jobbet. Har av verkar min natthelg nu , det har varit en lugn helg på jobbet. Alla har mått bra...förhållandevis iaf , och då får man ju vara glad för deras skull. Tänder ljus i dag för alla ensamma och alla andra utsatta på nåt vis. Det finns så många som inte har nån och då menar jag verkligen INGEN... och det finns så många som bara har parkbänkar , trappuppgångar och härbärgen. Det finns så många tragiska öden , så många barn som borde få ha det bättre... Tänder ljus till er alla där ute
                        image210
Vad ska jag göra då i kväll när jag är ledig och det är nyårsafton och allt då ? Jo , det blir middag hos mamma och pappa för mig och "särbon" ( hihi , kul ord ). Tar väl nån stänkare och så =) kan jag tro...
Fööör... äre fest så äre , eller hur

Kommentarer
Postat av: anna

jaaaaaaaa

2007-12-31 @ 09:50:47
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0