Jag måste ha varit väldigt snäll !

Eller så beror det på att jag faktiskt har världens snällaste barn !! Kan ni tänka er ... jag fick en digitalkamera i julklapp av de kära små liven , dom är så snälla så det finns inte snällare !!
Nu hade jag tänkt att lägga in en bild på den här då men det funkade inte , GRRRR
I alla fall ¨så vill jag tacka alla som var med i går för en trevlig jul , det var en lugn jul men roligt med mycket folk och så är det ju så roligt med barn. Vi hade turen i år att få ha med oss Stefans lilla Malin. Så då fick vi ju besök av Tomten också och det är ju några år sedan sist.
        
image170
Ha en god fortsättning önskar jag er alla !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0