Höst...

Hösten är här och det blir mörkare kvällar.
Då känns det som det är dags för mig att dra igång med bloggandet och tränandet igen.
Datorn kan ägnas mer tid med gott samvete och jag har en massa bilder att photoshoppa med :-)) Kuuul !

Träningen har faktiskt gått halvhyfsat i sommar, jag har inte helt ballat ur och lagt ner som jag brukar göra under semestern. Det har väl iof mest blivit konditionsträning men ändå...

Så nu blir det till att jobba för min motivation och det gör jag genom att söka kunskap och ideer i media och sen skriva om det här och därmed förhoppningsvis även motivera er :))

Så då drar vi igång då !
Själv startar jag upp med, förutom den dagliga motionen, simning en gång i veckan och ett nytt pass på Helex 2 ggr/ vecka.

Sikte: Beach 2010 ( hehe... :-)) )

Just nu gick det tyvärr inte att lägga in bild men det får bli ett inlägg utan bild denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0