Tankar inför påsken

God morgon på er alla bloggläsare. I dag är det onsdag och jag är ledig , IGEN - gud vad lyxigt. Men... jag ska ju jobba i påsk i stället då. Det är ju en underbar helg tycker jag , så jag hade gärna varit ledig. Men nu är det som det är och det kommer att gå så bra så. Påsk blir det ju ändå. Vad jag tycker är härligt med påsken det är att ljuset har kommit tillbaka, jag brukar sätta upp ljusa våriga gardiner och göra det vårigt i vårt hem helt enkelt. Nu är ju påsken lite tidig iof så det har inte riktigt blivit lika mycket vår som det brukar vara vid påsk.
Men , men ... Ha en bra påsk får jag väl säga till er som redan i morgon börjar fira !!image324

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja ha en bra Påsk du med , vi ska inte göra så väldans mycket , slappa , se på film och bara vara / Marie

2008-03-19 @ 14:46:19
Postat av: a

suck..varför hålle rmin blogg på o cpar sig för .. :( kommer headern aldrig upp? kramar

2008-03-19 @ 15:29:32
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: a

det kanske är blogg.se som krånglar eller så vet jag faktiskt inte va som är felet... :/ jobbigt när sånt händer jue :(

2008-03-19 @ 16:53:28
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Markus Lövgren

Glad påsk på dig moster!

2008-03-19 @ 16:55:55
URL: http://mackiiis.blogg.se
Postat av: Pia H

GLAD PÅSK önskar jag oxo..jag är faktiskt ledig ända till Måndag eftermiddag.Pia

2008-03-19 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0