Annandag påsk

ImageNi som följt min blogg de senaste dagarna vet att jag skrivit lite fakta om de olika påskdagarna. Så kom vi nu till annandag påsk och då hittar jag inte just nåt mer än att lärljungarna hade "möte med Jesus". Ja , inte vet jag, men så stog det i Wikipedia. Och ni ser ju själva på bilden=)

I dag är jag ledig efter att ha jobbat hela påsken och tjänat stora kovan =)
Linda och jag hade tänkt att ha en bilstädar dag i dag. Jag ska städa min bil och Linda ska städa Jonas bil. Det behövs verkligen i båda bilarna kan jag säga.
image332

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

jasså belv de nå av med städningen då?

2008-03-24 @ 19:09:01
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0