Uppstarten...

Tänkte alldeles nyss att jag skulle vara lite hurtig och köra igång bildbehandlingskursen jag ska göra via nätet.

Men, så åt jag middag och orken försvann.


Det jag ska göra för att komma igång med kursen är att logga in och registrera mig, som är som en typ av upprop.

Inom 6 veckor måste jag starta upp och sen har jag ett år på mig att göra klart kursen ( ! ).

 Det ska väl gå antar jag.
Men jag får nog ta en alvedon och vila ett tag först annars orkar jag inte. Det är en film på ca 40 minuter i introduktionen som jag måste orka sitta och se.

Följ med på skärmen när Mattias jobbar i Adobe Photoshop. Du kan se här online, i iTunes eller i din iPod


Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

vad drygt

2008-09-02 @ 17:29:27
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0