Tillbaka

Nu är jag tillbaka från Ålandskryssningen. Det var en lustig resa med många skratt.
För det första så var det ju mest pensionärer, men men .. åldern spelar ju faktiskt ingen roll, inte för mig iaf.
Det var iaf många lustiga och udda typer med.

De flesta var var glada och trevliga och jag tror alla hade kul. Båten var lite så där måste jag säga att jag tycker. Lite städning och upprustning hade varit på sin plats. Men maten var suverän och likaså personalen.

Ett tag så misströstade jag faktiskt och tänkte att vad i hela friden ska detta bli, men vips så träffade vi ett gäng trevliga typer som vi hade roligt med. Så räddades vår trista resa och vi fick riktigt roligt !! 
Det tackar vi J, K och E för !!!
Foton kommer in sedan, förhoppningsvis under dagen.

Sista dagen för röstningen i dag, hejja på... för er som inte förstår hur man gör så ska du rtycka på knappen - rösta på mig . När du kommer in på Mickies sida så sätter du en prick i ringen framför mitt namn och klickar sedan på Vote.



 
KONTAKT: [email protected]

Kommentarer
Postat av: tess

Tusen tack.... jo vi har gift oss... finns massa bilder under fliken bröllop på bloggen. Ha nu e riktigt trevlig helg. //Tess

2008-10-17 @ 10:12:41
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har röstat / Marie

2008-10-17 @ 11:11:17
Postat av: Jeanette

Jo, det är ju så att det är mobbarna som ska ha sitt, och inte offret. Verkar för mig som mobbingteamet har gjort sin miss förra året, inte sett - inte gjort något åt det, och det kan man inte ta... De tar det som kritik gentemot dem istället, att de misslyckats. Och det är ju precis det de har! Bara det att om dottern säger NEJ så är det NEJ och då ska de bara hålla snattran, tycker jag. Det är förbi deras bord, för de har försuttit sin chans.

Ha en superbra dag!

2008-10-17 @ 12:49:12
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Nu leder du!

2008-10-17 @ 20:11:20
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0