Det jävlas...

Tack för era röster.
Jag gick vidare i amatörskribent tävlingen.

I dag är det lördag och vad gör jag då... jo, nåt så kul som att jobba =(
Skall snart dra i väg och sen jobbar jag till 21.00
I morgon är det 08.00 - 21.00 som gäller.

Datorn krånglar, det jäkla viruset som jag inte lyckas få bort.
Bläää.... Nå ja, jag får väl höra med min kära kusin, min data support.
Nu har jag hållt på och jobbat med detta i flera veckor och det bara kommer tillbaks.
Bokstäver försvinner och mellanslaget funkar inte alla gånger så det tar en evighet att skriva nåt.

Hoppas ni har nåt roligare för  er i dag än datakrångel och jobb !!!



KONTAKT : [email protected]

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni får formatera om datorn, då försvinner viruset

2008-10-18 @ 13:29:20
URL: http://enmalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0