YIIIIHAAAA....

Hallå alla ni andra med bubblande vårkänslor. Jag är så glad , äntlgen har jag hittat tillbaka motivationen. Ja, till träningen alltså. Ni som har följt min blogg sen tidigare vet att jag ska nå ett mål till den 1a juni, ojoj, det är ju snart 1a juni. Just nu känner jag mig motiverad som sjutton så det är ju bara att köra hårt då =).
Bloggningen då - ja hur går det med det, jo det har ju legat lite på is. Vet inte riktigt varför. Ska försöka rycka upp mig.
Vad har motiverat mig ? Hmm... jo det vet jag nog. Det är våren och solen framför allt. Åsså var jag ju ut med kompisarna på fredag, Stadshuset, och dansade natten lång. Rockade loss på ett packat dansgolv till nåt band som kallar sig Blues Brothers. Hade skitkul, tror jag fick mig en liten vitamin injektion där faktiskt.
Nu ska jag gå och äta en nyttig frukost och senare blir det en stavgångsprommis.
        Hej å hå !!!!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

du är duktig!! :-)

2008-05-01 @ 14:00:56
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Robin

Ja fölet är ett riktigt charmtroll!
Tack för titten, kommentaren och du är välkommen tillbaka;)

2008-05-02 @ 18:12:29
URL: http://www.metrobloggen.se/robinforlife
Postat av: Pia H

Kul att du skriver igen..jag kikar faktiskt in varje dag.Idag e man lite seg,vi va på klassfest igår...30!!!!!år sen vi slutade 9 an
:)

2008-05-04 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0