om en vecka...

Om en vecka då håller jag nog på att packa. Ska dra till Bulgarien på en veckas semester och det ska bli såååååå himla skönt. Guuud, vad jag längtar alltså. Det blir Jag, Danne, mamma, pappa, Linda och Jonas. Så himla synd att inte Anna och Crille kan hänka. Men Linda och jag har redan planerat att vi ska ta med Anna på en resa bara vi tre så fort vi kan =)
I dag är det onsdag och jag ska jobba natten så jag är ledig på dagen, skönt. Ska försöka hinna med att ta ett träningspass inan jobbet i kväll, annars har jag inget speciellt på schemat.
       image391

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

försåtr att ni längtar! :) Vilken fin hårte bild

2008-05-14 @ 18:26:29
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Åsa

En veckas semester låter ju inte helt fel. Själv har jag en mastig vecka framför mig men sen! Då är det rätt lugnt. =)

2008-05-17 @ 22:51:37
URL: http://wessand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0