God morgon

Gäääsp !! Klockan är 06.30 och jag sitter på jobbet . Natten har varit bra och nu är det bara på att vänta på dagpersonalen.
I dag har jag lite på mitt schema, planerade lite i går. Måste ju se till att jag inte glömmer nåt innan torsdag när vi drar till Bulgarien. Så förutom den vanliga vilan man behöver när man jobbat natt så ska jag :
- göra fotvård
- raka benen
- noppa ögonbrynen

Åsså blir det förhoppningsvis ork och tid för lite motion, det måste det bli för i går så hoppade jag över. Nu är det bara två dagar kvar... å vad jag längtar. Men ååååhhh.... vad jag önskar att jag fick ta Anna med mig. Då hade  det varit perfekt. Men nästa gång, då ni.... =)))))))))

      image388
~~~~~~~~~~~~~~~~~LEV LIVET~~~~~~~~~~~~~~~~~~

     


Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

nästa gång följer jag med ja =)

2008-05-20 @ 08:17:49
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: AnnaKK

Hejsan!

Tack för din trevliga kommentar i min blogg! Ska kika runt en stund i din - den ser lovande ut! :-)

Ha det toppen i Bulgarien!!!

2008-05-20 @ 11:49:40
URL: http://handerblandander.blogg.se
Postat av: Because och Trollrik

Ha det så skönt i Bulgarien, perfekt med direktresor ;o) tyvärr finns det knappt några att få tag i, isista minuten annars hade det blivit en sån. Tycker som du, gillar (trav)hästar men saknar inte travet ;o) Men hästarna är riktiga personligheter =)

2008-05-20 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0