snygg eller...

Nu sitter jag på jobbet och klockan är strax efter 6 på morgonen. Sitter och ser på 4ans Nyhetsmorgon - och jag säger bara en sak - Anders Kraft - är han nå snygg då ???  JA , en aning !!! I dag är det ju som sagt måndag , jag har jobbat natt hela helgen så nu är jag ledig. I dag kommer också min kära svärson( om det heter så ) Jonas hem . Så då kanske vi kan fira lite i kväll och ha lite mys. Till den kommande veckan vill jag önska riktigt mycket sol och gärna också värme och sen till helgen vill jag ha kanonväder då också. För då vill jag åka till vår sommarstuga i vårt älskade Hårte och göra vårfint. Guuuud vad härligt... jag får fladder i magtrakten bara jag tänker på det( också ).
  image257
Ja , ni ser ju själva. Här ser ni Hårte utifrån havet. Det här är några sjöbodar som ligger alldeles vid inloppet till själva hamnen som är riktigt gammal och gedigen. Om ni kollar på den sjöboden som ligger i mitten så var jag , Linda och Anna där dagen före förra midsommaren. Vi satt där på altanen och tog en öl och bara njöt av utsikten efter en härlig grillmiddag som vi blivit bjuden på av Monica och Micke. Detta är förövrigt Mickes föräldrars sjöbod - sååå fint !!!!! Jag längtar................

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

HÄRLIGA TIDER!

2008-03-03 @ 08:26:20
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: aalexandra

va mysigt de såg ut på bilden :D

2008-03-03 @ 17:41:41
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Snuttgrodan

Åh vad somrig/vårig din blogg är. Man blir glad av att se den. Och visst ser han Anders på tv4 trevlig ut ... :-)

Postat av: jonas

ja tack för igår kväll det var ett värdigt och mysigt välkommnande!!! :)

2008-03-04 @ 09:14:08
Postat av: Jonas

Tack!
Jag ska lägga ut dom på blocket.se eller i en vanlig tidning annons..få se!
/kramen

2008-03-04 @ 12:38:43
URL: http://metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0