Sagt och gjort !

Nu har jag skickat in anmälan till en kurs på högskolan som startar i augusti till hösten ! =) Digital bildbehandling 7,5 hp. Det är en internetbaserad kurs så all undervisning sker via nätet, även examinationen och allt annat sker via nätet så man kommer inte att behöva ta sig någonstans. Det känns ju bra då efterssom det är högskolan i Jönköping som har den här utbildningen, tillsammans med Moderskeppet. Det är Mattias på Moderskeppet som håller dessa kurser, och han är ju bra tycker jag. Har ju hängt med en hel del i Moderskeppet.se och har faktiskt lärt mig en hel del där. www.moderskeppet.se

Hur som helst så ska det bli himla kul. Å jag som inte skulle plugga nåt mer sa jag bara för nån vecka sen när jag var klar med KY-utbildningen, men men nu blev det så iaf. Om jag kommer in alltså.
                                                                                                                                            image362

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

vad kul då :)

2008-03-26 @ 11:43:09
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Jonas

Hejsan Pia!
tusen tack att du tycker om mina bilder,
det kommer mera imorgon om allt går som smort..
/Jonas

2008-03-27 @ 02:11:17
URL: http://metrobloggen.se/mittandraliv
Postat av: Pia H

Hej,kul det låter med den kursen
:)

2008-03-27 @ 19:17:23
Postat av: Anonym

Se där, se där... då är det bara att hålla tummarna för att du kommer in då... :-)

2008-03-27 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0