nu är ordningen återställd

Så där ja , nu är headern tillbaka och allt är som det ska. I dag är det lördag och jag vaknade med att jag hade fruktansvärt ont i halsen, gick nästan inte att svälja. Tyckte väl att det blev lite bättre sen jag varit uppe en stund men när jag skulle äta frukost kunde jag knappt tugga eller svälja. Fy sjutton - jag vill inte bli sjuk nu. Men jag har haft sjuklingar omkring mig nu i flera veckor , både Anna och Crile har varit jättedåliga i flera veckor. Nån jädrans hård förkylning som golvar i en hel vecka och som dessutom tog om på dom båda en gång till. Så nu var lilla Anna till doktorn i går och fick en rejäl pencilinkur på 6 tabletter / dag i en vecka. Hon hade en kraftig öroninflamation. Stackars mitt lilla barn ( som inte är så liten ) . Vad ska man göra med denna dagen då ? Hmm... inte mycket , jag känner mig matt i hela kroppen. Särbon kommer på besök sedan så det blir väl till att försöka vara lite social iaf.  
                              Ha en bra dag alla ( hahahaha ) mina läsare . Min stastistik är usel :(
image324

Kommentarer
Postat av: a

min header är kvar på min dator iaf ^^ hihi.. ;) vad händer idag... melodifestivalen? ;)

2008-03-15 @ 10:48:27
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Pia H

Hallå hallå,hoppas att du inteblir sjuk.Själv ska jag ha en "latarlördag"
:)

2008-03-15 @ 11:44:36
Postat av: Lina

Hej Pia!

Såg att du lämnat en kommentar i min blogg om farmor & farfar. Tack!

Kikade runt lite i din blogg och såg att du arbetar inom psykiatrin. Vill du läsa en bra blogg om en 20årig tjej med psykiska problem så skall du kika in hos Fjärilen:
http://psykfallet.blogg.se

2008-03-15 @ 23:24:25
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Jonas

Jag får tvätta ansiktet oftare och dricka mer vatten,det är hormon injektionen som gör att kroppen förändras inom mig och det får jag acceptera...läste info om medicinen...det går över ett par dagar eller nån vecka...
Det är bara att ha tålamod...
/Jonas

2008-03-16 @ 04:57:13
URL: http://metrobloggen.se/mittandraliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0