Lite photoshopträning till morgonen

Som ni vet så kämpar jag med photoshop, har grejsat lite till morgonen.
   
Jaa, lev väl inte så himla lyckat då. Första bilden är ju aldeles för mörk. Den ska se gammal ut , men det vet jag inte om jag lyckats med precis. Får göra ett nytt försök sedan. Bilden i mitten är lite omfixad. Något blonderade =) och den sista är på Jonasson som ni ser men det blev lite kladdigt. Då lyckades Anna bättre med sin bild som hon gjorde av samma motiv.
Som sagt, det blir nog till att träna på detta mer. Funderar även på att anmäla mig till en photoshop kurs.

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

jaha det vore ju intressant, anmälningen alltså.. ja min bowling bild blev ju liiite bättre;)

2008-03-24 @ 19:09:55
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0