Stavgång i dag

Godmorgton alla morgonpigga. Nu är det måndag och ny vecka , då ser mitt upplägg ut så här :
Måndag : Stavgång 1 tim.
Tisdag : Träna på Helex
Onsdag:Träna på Helex
Torsdag : Stavgång 1 tim.
Fredag : Träna på Helex
Vad tror ni om det upplägget , möjligen skiftas onsdag och torsdag men jag SKA göra allt !! Har sett att det är flera andra här i bloggvärden som har typ samma mål och som kämpar på. Det är bra , då kan man få lite press av att man kan ju inte vara den som ballar ur heller !! Nu ska jag gå och mixa ihop min youghurt som jag brukar ta till frukost ! Sen blir det ut med stavarna en timme , det är nåt jag verkligen kan rekomendera för er som kämpar med att komma igång, det är bra som sjutton ! Höres.....
                       image213

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

KÄMPA PÅ. jag ska också på helec Ti , On och Fre.

2008-01-07 @ 08:48:45
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0