ST tar ställning mot våldet !!

Kan i dag läsa i ST att dom tar ställning mot våldet i dag och drar i gång en rejäl kampanj. Det tycker jag är så himla bra. Allt våld måste bekämpas - det som sker ute på gatorna - det som sker i hemmen - mobbing och precis allt . Läs STs uppstart på "Nej till våldet" i dag och lägg ett bidrag till kampanjen , det ska jag göra. För gud vad mycket hemskt man får höra , speciellt så här dagarna efter nyår och jul , då mycket våld inom familjerna eskalerar till ett rent helvete för många. Det gör så ont att höra om , och tänk så ont det ska göra för offren- själsliga sår som aldrig läker - kanske fysiska skador som syns och påminner... NEJ , NU ÄR DET DAGS ATT SÄTTA STOPP !!
I övrigt så är det åter vardag och ett nytt år är inlett. Jag och mina barn har lovat att vi ska köra med en lite hälsosammare stil den här tiden fram till sommaren än hur hösten har varit. Hösten har varit lite så där kan man väl säga. Träningen har kärvat som bara sjutton och man har aldrig kommit i gång... det måste det absolut bli ändring på. Och mina extrakilon som jag har lagt på mig på de senare åren måste bort !! Så nu är det bara till att ta nya tag =) SKÖÖÖNT !!
Ha en god fortsättning på det nya året alla mina kära läsare !! 
                                                                                                              

          image212


Kommentarer
Postat av: Terhi

Elementärt min käre Wattson!
Med lite detektivarbete listade jag ut vem du är. Alltid kul när folk besöker sidan. God fortsättning.

2008-01-02 @ 11:53:33
URL: http://terhi.blogg.se
Postat av: ejmis

Visst är det en jättebra grej som ST dragit igång!
Kul att du tittade in hos mig =)
Det fanns en hel del kul här hos dig också så jag återkommer säkert.
Kul med någon fler från våra trakter i blogg-världen =)

2008-01-02 @ 12:23:19
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0