Fåglarna kvittrar i dag

I dag när jag klev upp och gick för att släppa ut katterna så får jag höra fullt fågelkvitter när jag öppnar dörren. Är inte det lite tidigt , det lät som det brukar göra på våren. Men det är klart , det är ju också flera pluss grader ute också. Det stog också i tidningen här om dagen att videkissarna har slagit ut på Södra berget , det verkar ju inte heller riktigt som det ska. Det var det inte heller , det stog att det berodde på miljön och det var inte alls något att glädjas åt att se dessa utslagna redan nu. Kan tänka mig det - ur led är tiden.
                             image233

                          

Kommentarer
Postat av: anna källman

vart är världen påväg?

2008-01-16 @ 10:26:34
Postat av: Syrran

Hur går det med bloggandet ??

2008-01-20 @ 01:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0