Tankar om inget

Ja , ni kanske undrar hur det gått med träningen denna veckan. Ja , det kan ni ju alltid funder på. Det gör jag också. Jag har faktiskt inte varit i väg nåt denna vecka... skäms att säga det ( eller inte ) men det är sanningen =)

ÄSCH... jag har ingen inspiration , kan inte skriva nåt. Tycker just nu ingenting om nånting , helt tom i kolan. Hur det kan vara ?? I bland så forsar det tankar i huvudet och i bland så står det bara still. Undrar vad som är bäst - när det står helt still och man inte har en enda åsikt eller när det forsar runt en massa tankar och man tycker  och har åsikter om allt och alla ... Vad tror ni ? Det är nog bra om det rör sig lite iaf, tror jag.
Tänk om man skulle få en psykos - då skulle man inte veta om det jag upplever är verklighet eller om det är nåt som nån annan tänker eller om det är fantasi. Man skulle heller inte veta om sina egna tankar är nåt nån annan säger eller tänker eller om det faktiskt är tankarna i sitt eget huvud. Och kan grannen höra vad jag tänker ... eller har jag ett chip inopererat i hjärnan så jag kan avlysnas och styras därifrån. Om det är så att jag kan styras så är jag ju inte ansvarig för det jag gör.Eller är jag det ...  Det var några tankar om tankar , och ännu så länge är jag på det klara med vems tankarna i mitt huvud är iaf.
                                                                                image273


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0