tack alexandra

Nu har jag fixat om min blogg lite inför våren och sommaren. Tycker att den andra såg kanske lite vintrig ut. Men som vanligt har jag ju tagit hjälp av Alexandra , som är en fantastiskt hjälpsam tjej när det gäller detta. Önskar att jag kunde själv , det skulle vara så kul. Ska fortsätta att traggla på med den andra bloggen , som jag bara använder till att försöka lära mig design. Ännu s¨länge har jag inte gjort några framsteg kan jag raportera.
Nån som har bra tips ? - Emottages med glädje !!
image300

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

Detta blev ju bra det!:) hon är en riktig pärla alexandra! :)

2008-02-21 @ 08:19:12
Postat av: Marie

Vad fint det blev / Marie

2008-02-21 @ 10:51:00
Postat av: Pia H

Oj vad fin blogg
du har
:)Önskar jag oxå hade en,men jag duger inte till det tyvärr
:)

2008-02-21 @ 13:37:27
Postat av: aalexandra

de va så lite så :D det är kul att man kan hjälpa till *Ler*

2008-02-21 @ 20:32:03
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0