söndag morgon

Här sitter jag vid datorn på söndagmorgon och känner att det börjar suga i magen. Mmmm.... frukost. I dag tror jag att det blir ett kokt ägg , kaffe och någon god macka. Oj vad hungrig jag är känner jag , och vad länge sedan jag åt en macka. Det ska bli riktigt gott. Jag brukar inte äta mackor under veckorna... ska ju gå ner några kilon som ni vet ni som hängt med. Hur har det gått med det då kanske ni undrar... jo , faktiskt så känns det ganska bra. Bäst av allt är ju att jag kommit i gång med träningen och bara det gör ju att jag känner mig 100 % piggare och nöjdare med mig själv. Vikten då ... ja  , jag har faktiskt inte vägt mig... men det är som sagt inte det viktigaste heller. Det viktiga är hur man trivs. Och det känns bättre med det. Fast jag skulle tro att jag skulle ha några kilon som borde bort iaf. Vill inte ha nån valk till sommaren . eller jag ska inte ha nån !!! Ha en så god morgon bloggers... Nu ska jag frukostera
              image236

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

kämpa på!

2008-02-03 @ 12:40:57
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0