Nu ska jag lära ut...

Ja, faktiskt !
Jag ska lära min kära mamma lite GI tänk. Hon tycker att hon har sån dålig fantasi ich kan inte variera nåt om hon ska äta GI kost.
Så jag erbjöd mig att skriva matsedel och inköpslista.
Sagt och gjort.
 I morgon ska jag ge det till henne så får hon försöka mana sig till en start.
Sen får jag ta och visa henne min blogg och visa hur hon ska söka. Kommer också att visa andra bloggar som jag håller koll på och som inspirerar mig.
Ytterligare så ska jag låna ut en bok av hälsogurun Fredrik Paulun ( Blodsockerblues).

Den kan jag rekomendera till alla som är hälsointresserad. Mycket bra info och mycket recept på god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0