Motivationen sviktade lite idag...

Men jag lyckades ändå ta mig ut på min morgonpromenad.
Det var nåt som liksom smög sig in i tankarna : Ska jag verkligen...  kanske kan ta det sen... ska nog städa lite först...
Då får man ruska om sig själv lite och ändra på tankegången, och det går !

Det är klart jag ska gå, städa kan jag göra sedan, en ynka timme per dygn ska jag väl kunna offra på min hälsa...
Så jag tog stavarna och gick i väg.
Det var så skönt väder och det gick lättare än jag tänkt så promenaden blev lite längre än vanligt till och med.
Där ser man, låt inte latmasken ta över !!!

Och nu efteråt då när jag sitter här svettig, då är jag jäkligt nöjd att jag lyckades bemästra den lilla latmasken som dök upp.

Nu blir det frukost.
Den skall varieras i dag som jag utlovat.
Återkommer om detta.

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

Det var bra gjort, latmsaken har nog redan tagit mig :/

2008-08-08 @ 09:51:01
URL: http://mintradera.blogg.se/
Postat av: Helena_v

Du verkar ha gott om motivation, du tog ju dig ut. Tvekar gör nog t.o.m. de allra mest "troende". Själv har jag hittat en ny träningsform. Jag kör Wii sports och guitarhero. Inte visste jag att man kunde bli så svettig av att spela TV-spel, kul är det också och en j-la träningvärk har jag. Ha det gott!

2008-08-08 @ 21:22:45
URL: http://blogg.passagen.se/fettbramat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0